-
חנן יניב
פרופסור לחינוך בסמינר הקיבוצים. פדגוג דיגיטלי. אבני דרך: מודח מעירוני ד', ת"א בסוף כתה י' (מאד רלוונטי), בגרות אקסטרנית חלקית, תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה בניו-יורק, הקמת הב"מ (הדרכה באמצעות מחשב) בחיל המודיעין, ד"ר במחשבים וחינוך באונ' מישיגן (אן-ארבור), הקמת חברת "יוריקה", מח"ר 98 באצבע הגליל, המכללה להוראת טכנולוגיה בת"א, חבר סגל באוניברסיטת קלגרי בקנדה. חזרה לארץ ב-2012 לסמינר הקיבוצים ולמופ"ת. תחומי עניין: אנרגיות של למידה ועשייה, קבלת החלטות, הקשר שבין מציאות למציאות מדומה, התפתחות ערכית, טכנולוגיות של ידע ושיתופיות. תפישת עולם: הומניסט חסר תקנה. -
עמודים
-
חפש בבלוג הזה
-
רשומות אחרונות
-
תגובות אחרונות
-
הרשומות הנצפות ביותר
- לומד עצמאי - למידה כאורח חיים
- מהו לומד עצמאי ואיך מגדלים כזה?
- עקרונות פדגוגיים בעולם של למידה מבוססת פרויקטים/בעיות (פי. בי. אל / PBL)
- הכוונת לומדים לשימוש באסטרטגיות חשיבה תוך שימור זכותם לאותנטיות
- מה הקשר בין "STEM", "STEAM" ו-PBL? או איך עושים את זה ברחל בתך הקטנה.
- מפה מושגית - כלי לתקשורת מידע בעולם של למידה היברידית
- מהי חדשנות בחינוך ובשביל מה זה טוב?
- על קוד לבוש, חינוך ערכי וצייתנות - דילמות מוסריות של מורים ותלמידים
- ההבדל בין פדגוגיה חדשה לפדגוגיה חדשה
- למידה מבוססת עצמים ותופעות: סוג של פי. בי. אל?
-
קישורים קבועים
-
קטגוריות
- Uncategorized (93)
- אתגרים (24)
- הכשרת מורים (12)
- חינוך ערכי (13)
- פדגוגיה דיגיטלית (20)
- קונפליקטים (32)
- שמעתי ש… (2)
-
ארכיון הבלוג לפי חודשים
-
הצטרפו ל 1,199 מנויים נוספים
ChatGPT – בינה או אי-בינה מלאכותית?
פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.