-
חנן יניב
פרופסור לחינוך בסמינר הקיבוצים. פדגוג דיגיטלי. אבני דרך: מודח מעירוני ד', ת"א בסוף כתה י' (מאד רלוונטי), בגרות אקסטרנית חלקית, תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה בניו-יורק, הקמת הב"מ (הדרכה באמצעות מחשב) בחיל המודיעין, ד"ר במחשבים וחינוך באונ' מישיגן (אן-ארבור), הקמת חברת "יוריקה", מח"ר 98 באצבע הגליל, המכללה להוראת טכנולוגיה בת"א, חבר סגל באוניברסיטת קלגרי בקנדה. חזרה לארץ ב-2012 לסמינר הקיבוצים ולמופ"ת. תחומי עניין: אנרגיות של למידה ועשייה, קבלת החלטות, הקשר שבין מציאות למציאות מדומה, התפתחות ערכית, טכנולוגיות של ידע ושיתופיות. תפישת עולם: הומניסט חסר תקנה. -
עמודים
-
חפש בבלוג הזה
-
רשומות אחרונות
-
תגובות אחרונות
רמי בליטנטל על בינה מלאכותית, מיומנויות חשיבה… חנן יניב על בינה מלאכותית בבית הספר?… דב על בינה מלאכותית בבית הספר?… דב קיפרמן על בינה מלאכותית בבית הספר?… חנן יניב על בינה מלאכותית בבית הספר?… -
הרשומות הנצפות ביותר
- מהי פדגוגיה בשבילך? בשבילי היא מהות הכל.
- עולם חדש: מה העולם הדיגיטלי עושה לילדינו ולנו ואיך מוציאים מתוק מעז?
- "מחפשים את המטמון" כסביבה לימודית חקרנית והרפתקנית (או איך כותבים כתב חידה ככלי מעורר למידה)
- מהו לומד עצמאי ואיך מגדלים כזה?
- בינה מלאכותית בבית הספר? - מחשבים מסלול מחדש
- רגעים של אמת - רגעים מכוננים בסרטי חינוך - Front of the Class (בחזית הכיתה)
- בינה מלאכותית, מיומנויות חשיבה ומפות חשיבה - השילוש הקדוש
- על ההבדל בין חינוך לערכים לבין אינדוקטרינציה
- האם chatGPT יודע לאהוב?
- לומד עצמאי - למידה כאורח חיים
-
קישורים קבועים
-
קטגוריות
- Uncategorized (96)
- אתגרים (25)
- הכשרת מורים (12)
- חינוך ערכי (13)
- פדגוגיה דיגיטלית (21)
- קונפליקטים (32)
- שמעתי ש… (2)
-
ארכיון הבלוג לפי חודשים
-
הצטרפו ל 1,207 מנויים נוספים
ChatGPT – בינה או אי-בינה מלאכותית?
פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.