-
חנן יניב
פרופסור לחינוך בסמינר הקיבוצים. פדגוג דיגיטלי. אבני דרך: מודח מעירוני ד', ת"א בסוף כתה י' (מאד רלוונטי), בגרות אקסטרנית חלקית, תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה בניו-יורק, הקמת הב"מ (הדרכה באמצעות מחשב) בחיל המודיעין, ד"ר במחשבים וחינוך באונ' מישיגן (אן-ארבור), הקמת חברת "יוריקה", מח"ר 98 באצבע הגליל, המכללה להוראת טכנולוגיה בת"א, חבר סגל באוניברסיטת קלגרי בקנדה. חזרה לארץ ב-2012 לסמינר הקיבוצים ולמופ"ת. תחומי עניין: אנרגיות של למידה ועשייה, קבלת החלטות, הקשר שבין מציאות למציאות מדומה, התפתחות ערכית, טכנולוגיות של ידע ושיתופיות. תפישת עולם: הומניסט חסר תקנה. -
עמודים
-
חפש בבלוג הזה
-
רשומות אחרונות
- בינה מלאכותית, מיומנויות חשיבה ומפות חשיבה – השילוש הקדוש
- אמנות הפיתוי – או איך מפתים ילדים לרצות לדעת יותר בעולם של בינה מלאכותית ואיך מחנכים אותם להקשיב.
- בינה מלאכותית בבית הספר? – מחשבים מסלול מחדש
- ChatGPT – בינה או אי-בינה מלאכותית?
- הכוונת לומדים לשימוש באסטרטגיות חשיבה תוך שימור זכותם לאותנטיות
-
תגובות אחרונות
חנן יניב על בינה מלאכותית בבית הספר?… דב על בינה מלאכותית בבית הספר?… דב קיפרמן על בינה מלאכותית בבית הספר?… חנן יניב על בינה מלאכותית בבית הספר?… הכוונת לומדים לשימוש… על חדרי בריחה לימודיים ומחוייבות… -
הרשומות הנצפות ביותר
- בינה מלאכותית, מיומנויות חשיבה ומפות חשיבה - השילוש הקדוש
- אמנות הפיתוי - או איך מפתים ילדים לרצות לדעת יותר בעולם של בינה מלאכותית ואיך מחנכים אותם להקשיב.
- בינה מלאכותית בבית הספר? - מחשבים מסלול מחדש
- מפה מושגית - כלי לתקשורת מידע בעולם של למידה היברידית
- "מחפשים את המטמון" כסביבה לימודית חקרנית והרפתקנית (או איך כותבים כתב חידה ככלי מעורר למידה)
- המחשב תורם ללמידה - באבוע...
- מהו לומד עצמאי ואיך מגדלים כזה?
- מהי חדשנות בחינוך ובשביל מה זה טוב?
-
קישורים קבועים
-
קטגוריות
- Uncategorized (95)
- אתגרים (25)
- הכשרת מורים (12)
- חינוך ערכי (13)
- פדגוגיה דיגיטלית (21)
- קונפליקטים (32)
- שמעתי ש… (2)
-
ארכיון הבלוג לפי חודשים
-
הצטרפו ל 1,206 מנויים נוספים