חמש יחידות?


Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רונית ביבאס  On 8 במאי 2016 at 7:50 am

    חנן, חנן, אין עליך!
    מסכימה, אבל…
    יש כאלה שאוהבים מתמטיקה וחושבים שזאת הדרך שהיו רוצים לבחור ( מפליא, גם אותי (-:), אבל לבית הספר יש כוונות אחרות, ואין תקציב ואין משאבים ועוד תירוצים ומה גם שזו דרישה לקבלה ללימודים גבוהים בתחומים מסוימים. אני חווה זאת עכשיו עם הבת שלי…
    אני חושבת שלא רק במתמטיקה צריך לתמוך ולתגבר אלא במה שהתלמידים רוצים וצריכים.
    והמסר לא צריך להיות שרק מי שלומד מתמטיקה הוא חכם ומצליח. …
    משהו כאן צריך שינוי בדחיפות!!!!

  • אילן בר שלום  On 8 במאי 2016 at 8:09 am

    חנן שלום,
    ביום שישי יצא מאמר ב YNET מאת מנכ"ל אורט צבי פלג אודות מה שהוא מציין שתלמידי ישראל אינם מוכנים לאקדמיה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4800241,00.html
    הגבתי לו אך משום מה התגובה לא פורסמה. מה שאמרתי היה ציטוט של פרופ' שלמה שרן עוד משנות השמונים של המאה הקודמת. תיכון אינו ולא צריך להיות מוסד הכנה לאקדמיה. אני מאמין שהאקדמיה צריכה להכין לאקדמיה והתיכון צריך לחנך להרחבת הדעת וללמד ללמוד.

    • חנן יניב  On 8 במאי 2016 at 8:12 am

      אילן, כמובן שאני מאד מסכים איתך (ועם פרופ' שרן).

  • hagit27  On 27 ביוני 2016 at 2:53 pm

    הכשלון הוא של בעלי הגחמות והעסקנים הפוליטיים, לא של התלמידים.

כתיבת תגובה

