הסוד של גאיה


אני חושב שאני מבין למה המדינה עוצרת נשימה כשגאיה שרה. אנחנו, לפחות מרגישים ככה. כשהיא שרה אתה פשוט מרותק, כאילו בקסם, והכל מסביב עובר לרקע…

אני חושב שזה בגלל שהיא גאיה – ילדה בת 9 וחצי ולא שום דבר אחר. היא לא מנסה להיות מבוגר, היא לא מנסה להיות זמרת מדופלמת. בלי פוזות, בלי דאויינים, היא פשוט גאיה.

אני חושב שהטעות העיקרית של שופטי (ומפיקי) בית הספר למוזיקה היא שהם מקדשים ילדים שמנסים להתחפש למבוגרים. ואני אומר שאפו ליהורם גאון שהבין את זה.

אז אם ענת ואני העלנו את הרייטינג של התוכנית הזאת – ב-2, זה היה רק בגלל גאיה – אחרת לא היינו צופים בתוכנית הפלצנית הזאת בכלל, למרות שרק הוגן לציין שהמאמצים שהם משקיעים בשביל לא לפגוע בילדים נראים היטב.

לא רוצים ילדים מבוגרים!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

