Concept :: Context
-
חנן יניב
פרופסור לחינוך בסמינר הקיבוצים. פדגוג דיגיטלי. אבני דרך: מודח מעירוני ד', ת"א בסוף כתה י' (מאד רלוונטי), בגרות אקסטרנית חלקית, תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה בניו-יורק, הקמת הב"מ (הדרכה באמצעות מחשב) בחיל המודיעין, ד"ר במחשבים וחינוך באונ' מישיגן (אן-ארבור), הקמת חברת "יוריקה", מח"ר 98 באצבע הגליל, המכללה להוראת טכנולוגיה בת"א, חבר סגל באוניברסיטת קלגרי בקנדה. חזרה לארץ ב-2012 לסמינר הקיבוצים ולמופ"ת. תחומי עניין: אנרגיות של למידה ועשייה, קבלת החלטות, הקשר שבין מציאות למציאות מדומה, התפתחות ערכית, טכנולוגיות של ידע ושיתופיות. תפישת עולם: הומניסט חסר תקנה. -
עמודים
-
חפש בבלוג הזה
-
רשומות אחרונות
-
תגובות אחרונות
arikbenedek על רגעים של אמת – רגעים מכו… דב על רגעים של אמת – רגעים מכו… איילה קליין על רגעים של אמת – רגעים מכו… הישרדות – הבלו… על האח הגדול, היפה והחנון, הישרדו… חנן יניב על בית הספר ההרפתקני -
הרשומות הנצפות ביותר
- מהו לומד עצמאי ואיך מגדלים כזה?
- טכנולוגיות של שיתופיות בלמידה: יצירת שפה משותפת
- מהי חדשנות בחינוך ובשביל מה זה טוב?
- תפקיד המורה בסביבה של פדגוגיה חדשה
- לומד עצמאי - למידה כאורח חיים
- טבלת ריכוז הקלטות הסדרה "למידה היברידית לעומק ולרוחב"
- בית הספר ההרפתקני
- רגעים של אמת - רגעים מכוננים בסרטי חינוך - Front of the Class (בחזית הכיתה)
- על ההבדל בין חינוך לערכים לבין אינדוקטרינציה
- חדרי מילוט כסביבת למידה - החוליה החסרה
-
קישורים קבועים
-
קטגוריות
- Uncategorized (83)
- אתגרים (23)
- הכשרת מורים (11)
- חינוך ערכי (13)
- פדגוגיה דיגיטלית (19)
- קונפליקטים (32)
- שמעתי ש… (2)
-
ארכיון הבלוג לפי חודשים