תוכן עניינים

טכנולוגיה בחינוך – היום שאחרי

חדרי מילוט כסביבת למידה – החוליה החסרה

חינוך לשלום? מאמר ב”קולות”

יומן מסע – היטק הי, סן דייגו

מהו לומד עצמאי ואיך מגדלים כזה?

למידה מבוססת עצמים ותופעות: סוג של פי. בי. אל?

באנו לנצח? בעקבות טכס הדלקת המשואות 2016

חמש יחידות?

קץ עידן המחשב בחינוך

יישומי מחשב?! יישומים ממוקדי תחום דעת?! ומה עם המורים?!

הורים, מורים – וילד באמצע

אמא – איזה אדם תרצי שאגדל להיות?

ילדים רעים – תרבות רעה

ילדים רעים? בית ספר כמשחת ערכים

עקרונות פדגוגיים בעולם של למידה מבוססת פרויקטים/בעיות (פי. בי. אל / PBL)

איך לא עושים שינוי מהותי בחינוך: בעקבות סדרת הכתבות של עומרי מניב בחדשות ערוץ 10

ילדות מאושרת

על דמוקרטיה ועל חינוך לחשיבה ביקורתית

טינקרינג: על יצירה, יצירתיות, טכנולוגיה ולמידה ועל ׳כוחות מניעים׳

התורה החינוכית החדשה – הלכה ומעשה או "האמוראים החדשים".

למידה זה עניין של מודעות – מודל חדש ללמידה כאורח חיים

מחשב? טבלט? סמארטפון? ובמיוחד כשמדובר ב-פי.בי.אל (למידה מבוססת פרוייקטים)

לומד עצמאי – למידה כאורח חיים

על מעורבות הורים ולימודי מדעים בכיתה ב' – פואמה פדגוגית 1

על למידה משמעותית בעולם של פדגוגיה ממוקדת לומד – רשימה שלישית בסדרה: למידה לקראת 'העברה'.

דיגיפרניה – רשימה רביעית בסדרה 'עולם חדש'

הערכה ולמידה פרויקטאלית – רשימה שלישית בסדרה של עולם חדש

בינה רשתית: חשיבה אינדוקטיבית או 'מן הפרט אל הכלל' – רשימה שניה בסדרה עולם חדש

עולם חדש: מה העולם הדיגיטלי עושה לילדינו ולנו ואיך מוציאים מתוק מעז?

על בי"ס רבין בכפר סבא, על תיוג ועל הזדמנויות חינוכיות

על ילדים ושירי מלחמה

סוף עידן הבורינות

"ספרות זולה" או כיצד ספרי הלימוד בהיסטוריה מסרסים את הנשמה…

"חכמת ההמונים", "טיפשות ההמונים" ותכניות הריאליטי

על סיפרי לימוד, ספרים דיגיטליים ועל סירוס הנפש

על השיעמום ועל ספרי הסטוריה

נחום גוטמן, האיש שהיה הרפתקאה

חלוקת קשב ומשחקי מחשב

לב"ה – למידה בסביבה הרפתקנית

רשת חברתית, קהילת לומדים ולמידה לאורך חיים

הדרך לשום מקום – עכשיו הסרט

מחכים לסופרמן – עכשיו הסרט…

חוק החינוך: מה העבודה הזאת לכם?!

המקצוע הכי שוחק בעולם

'מה אני עושה עם זה מחר בבוקר'

המסע לחיפוש הגשמה עצמית

כלניות או לא להיות: על עיצוב ערכים וגבולות

האח הגדול, היפה והחנון, הישרדות… תרבות של ערכים חלופיים

על כהנים ונביאים ועל שינוי בחינוך

ההבדל בין פדגוגיה חדשה לפדגוגיה חדשה

הגיגים על תהליכי שינוי בחינוך

עליהום. בעקבות האונס הקבוצתי בצפון ת"א

על ההבדל בין חינוך לערכים לבין אינדוקטרינציה

תפקיד המורה בסביבה של פדגוגיה חדשה

מותר המחשב

המחשב תורם ללמידה – באבוע…

אמא, אני יודע שאני לא "לומד בשבילך", אבל גם בשבילי אני לא יכול

תפילת יום הכיפורים של המורה חסיה

אמא, למה אומרים שאין לי אופי? רשימה שניה

אמא, למה אומרים שאין לי אופי? רשימה ראשונה

העיניים של מיה

אבא, תקנה לי עפיפון…

מה עזה עושה לחינוך לערכים ואיך מתמודדים עם זה

הזדמנות שניה

חיים אמיתיים? חיים וירטואליים? מציאות?

חיים שניים (Second Life) – פני הדור כפני הכלב (סליחה כלב)

ציון החדשה והדת של המורה חסיה

על ערכים מבולבלים והמורה חסיה

מחשבים לכל ילד בעולם?

הבל החופש ושקר הדמוקרטיה

מדינה מחפשת סיפור

ולמלשינים לא תהיה תקווה

אז מה אם אני לא רוצה ללמוד?!

הבדיחה העצובה של "תכניות הלימודים"

חינוך לשלום? חינוך ללא מלחמה?

יש סיכוי לשינוי

המסע לחיפוש אנרגיה חלופית

על משתמטים וחברה

ללא מוצא

התרמית השניה בגודלה בתולדות האנושות

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: